Adriana Marotti de Mello
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
rege@usp.br
Leandro Maciel
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Paula Sarita Bigio Schnaider Nissimoff
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Helna Almeida de Araujo Góes
School of Economics, Business Administration and Accounting of the University of São Paulo (FEA-USP), São Paulo – SP, Brazil – Business Administration Department
assistente.rausp@usp.br
Tatiane C S Santos
rege@usp.br
Wilson Amorim
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Sofia Batista Ferraz
Superior School of Advertising and Marketing, São Paulo, Brazil
Diógenes de Souza Bido
Universidade Presbiteriana Mackenzie – Brazil
Giuseppe Giulio Calabrese
Ceris – Institute for Economic Research on Firms and Growth, Turin – Italy
João Vinicius de França Carvalho
Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária Universidade de São Paulo, Brasil
Luis Hernan Contreras Pinochet
Universidade Federal de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Ana Lúcia Figueiredo Facin
Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho , Brazil
Elizabeth Krauter
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade de Ribeirão Preto da Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Angela Cristina Lucas
Centro Universitário da FEI, São Paulo, SP, Brazil
Anne Miroux
Emerging Market Institute, Johnson School of Business, Cornell University, New York – USA
Rodrigo Luiz Morais-da-Silva
Universidade Federal do Paraná – UFPR, Curitiba – Brazil
Daielly Melina Nassif Mantovani Ribeiro
University of São Paulo (FEA-USP) Sao Paulo – Brazil
Aidin Salamzadeh
Faculty of Management, University of Tehran – Iran
Fabio Shimabukuro Sandes
Universidade Lusofona, Lisbon, Portugal/ CICANT Faculdade Santa Marcelina, Sao Paulo, Brasil
Gabriela Scurs
Centro Universitário da Fundação Educacional Inaciana (FEI), São Bernardo do Campo, São Paulo, SP, Brazil – Mexico
Jorge Carrillo Viveros
Department of Social Studies, The College of the Northern Border, Tijuana – Mexico
Chris Tutill
ctutill@emeraldgroup.com
Priyadharshani Reddy
priyadharshani.emerald@kwglobal.com
Subha Arounkumar
Emerald Publishing
Salomão Alencar de Farias
Universidade Federal de Pernambuco, Centro de Ciências Sociais Aplicadas, Departamento de Ciências Administrativas, Recife, PE, Brazil
Sérgio Benício de Melo
Universidade Federal de Pernambuco, Departamento de Administração Escolar e Planejamento Educacional Recife, PE, Brazil
Sergio Bulgacov
Fundação Getulio Vargas, Departamento de Administração Geral e Recursos Humanos, São Paulo, SP, Brazil
Giuseppe Giulio Calabrese
Ceris – Institute for Economic Research on Firms and Growth, Turin, Italy
Jaime Ruiz Gutierrez
Universidad de Los Andes, Facultad de Administración, Bogota, Colombia
Jonathan Hermosilla Cortes
Pontificia Universidad Católica, Escuela de Comercio y Director del Magíster en Gestión & Formación Continua de la Escuela de Comercio Valparaíso, Chile.
Amarolinda Zanela Klein
Universidade do Vale do Rio dos Sinos, Escola de Gestão e Negócios, São Leopoldo, RS, Brazil
Konstantin Korotov
European School of Management and Technology, Center for Leadership Development Research, Berlin, Germany
Fábio Pitombo Leite
The Ohio State University, Lima, Department of Psychology, Ohio, USA
Jorge Carrillo Nursery
Department of Social Studies, The College of the Northern Border, Tijuana, Mexico
Decio Zylbersztajn
Universidade de São Paulo, Faculdade de Economia Administração e Contabilidade, Departamento de Administração, São Paulo, SP, Brazil – Brazil
Antonio Artur de Souza
Universidade Federal de Minas Gerais, Faculdade de Ciências Econômicas, Departamento de Ciências Administrativas, Belo Horizonte, MG, Brazil
Adalberto Américo Fischmann
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Moacir Miranda Oliveira Junior
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Roberto Sbragia
Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil