Home
Editorial Team

Editorial Team

Editor-in-Chief

  • Adriana Marotti de Mello
    University of São Paulo (FEA-USP) School of Economics, Business Administration and Accounting, Sao Paulo – Brazil
    adriana.marotti@usp.br

Associate Editors

  • Aidin Salamzadeh
    Faculty of Management, University of Tehran, Iran
  • Ana Lúcia Figueiredo Facin
    Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho UNESP , Brazil
  • Angela Cristina Lucas
    Universidade de Campinas – UNICAMP, Sao Paulo, Brazil
  • Anne Miroux
    Emerging Market Institute, Johnson School of Business, Cornell University, New York, USA
  • Daielly Melina Nassif Mantovani Ribeiro – University of São Paulo (FEA-USP) Sao Paulo – Brazil
  • Diógenes de Souza Bido
    Universidade Presbiteriana Mackenzie, Brazil
  • Elizabeth Krauter
    University of São Paulo (FEARP-USP)  Ribeirão Preto, Brazil
  • Giuseppe Giulio Calabrese
    Ceris – Institute for Economic Research on Firms and Growth, Turin, Italy
  • Jorge Carrillo Viveros
    Department of Social Studies, The College of the Northern Border, Tijuana, Mexico
  • Keysa Manuela Cunha de Mascena
     Universidade de Fortaleza – UNIFOR, Brazil 
  • Luis Hernan Contreras Pinochet
    Universidade Federal de São Paulo UNIFESP, São Paulo, Brazil
  • Rodrigo Luiz Morais-da-Silva
     Instituto Federal do Paraná -IFPR, Curitiba, Brazil 
  • Sofia Batista Ferraz
    Superior School of Advertising and Marketing ESPM, São Paulo, Brazil Getulio Vargas Foundation FGV EAESP, São Paulo, Brazil

Indexing Consultant

Fabricio Stocker
fabriciostocker@usp.br

Editorial Assistant

Tatiane C S Santos
rege@usp.br

Editorial Advisory Board

  • Salomão Alencar de Farias
    Universidade Federal de Pernambuco, Centro de Ciências Sociais Aplicadas, Departamento de Ciências Administrativas, Recife, PE, Brazil
  • Sérgio Benício de Melo
    Universidade Federal de Pernambuco, Departamento de Administração Escolar e Planejamento Educacional Recife, PE, Brazil
  • Sergio Bulgacov
    Fundação Getulio Vargas, Departamento de Administração Geral e Recursos Humanos, São Paulo, SP, Brazil
  • Jaime Ruiz Gutierrez
    Universidad de Los Andes, Facultad de Administración, Bogota, Colombia
  • Jonathan Hermosilla Cortes
    Pontificia Universidad Católica, Escuela de Comercio y Director del Magíster en Gestión & Formación Continua de la Escuela de Comercio Valparaíso, Chile.
  • Amarolinda Zanela Klein
    Universidade do Vale do Rio dos Sinos, Escola de Gestão e Negócios, São Leopoldo, RS, Brazil
  • Konstantin Korotov
    European School of Management and Technology, Center for Leadership Development Research, Berlin, Germany
  • Fábio Pitombo Leite
    The Ohio State University, Lima, Department of Psychology, Ohio, USA
  • Professor Decio Zylbersztajn
    Universidade de São Paulo, Faculdade de Economia Administração e Contabilidade, Departamento de Administração, São Paulo, SP, BrazilBrazil
  • Antonio Artur de Souza
    Universidade Federal de Minas Gerais, Faculdade de Ciências Econômicas, Departamento de Ciências Administrativas, Belo Horizonte, MG, Brazil

Board of Editorial Policy

  • Adalberto Américo Fischmann, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
  • Moacir Miranda Oliveira Junior, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
  • Roberto Sbragia, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil