Adriana Marotti de Mello University of São Paulo (FEA-USP) School of Economics, Business Administration and Accounting, Sao Paulo – Brazil adriana.marotti@usp.br
Associate Editors
Aidin Salamzadeh Faculty of Management, University of Tehran, Iran
Ana Lúcia Figueiredo Facin Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho UNESP , Brazil
Angela Cristina Lucas Universidade de Campinas – UNICAMP, Sao Paulo, Brazil
Anne Miroux Emerging Market Institute, Johnson School of Business, Cornell University, New York, USA
Daielly Melina Nassif Mantovani Ribeiro – University of São Paulo (FEA-USP) Sao Paulo – Brazil
Diógenes de Souza Bido Universidade Presbiteriana Mackenzie, Brazil
Elizabeth Krauter University of São Paulo (FEARP-USP) Ribeirão Preto, Brazil
Giuseppe Giulio Calabrese Ceris – Institute for Economic Research on Firms and Growth, Turin, Italy
Jorge Carrillo Viveros Department of Social Studies, The College of the Northern Border, Tijuana, Mexico
Keysa Manuela Cunha de Mascena Universidade de Fortaleza – UNIFOR, Brazil
Luis Hernan Contreras Pinochet Universidade Federal de São Paulo UNIFESP, São Paulo, Brazil
Rodrigo Luiz Morais-da-Silva Instituto Federal do Paraná -IFPR, Curitiba, Brazil
Sofia Batista Ferraz Superior School of Advertising and Marketing ESPM, São Paulo, Brazil Getulio Vargas Foundation FGV EAESP, São Paulo, Brazil
Salomão Alencar de Farias Universidade Federal de Pernambuco, Centro de Ciências Sociais Aplicadas, Departamento de Ciências Administrativas, Recife, PE, Brazil
Sérgio Benício de Melo Universidade Federal de Pernambuco, Departamento de Administração Escolar e Planejamento Educacional Recife, PE, Brazil
Sergio Bulgacov Fundação Getulio Vargas, Departamento de Administração Geral e Recursos Humanos, São Paulo, SP, Brazil
Jaime Ruiz Gutierrez Universidad de Los Andes, Facultad de Administración, Bogota, Colombia
Jonathan Hermosilla Cortes Pontificia Universidad Católica, Escuela de Comercio y Director del Magíster en Gestión & Formación Continua de la Escuela de Comercio Valparaíso, Chile.
Amarolinda Zanela Klein Universidade do Vale do Rio dos Sinos, Escola de Gestão e Negócios, São Leopoldo, RS, Brazil
Konstantin Korotov European School of Management and Technology, Center for Leadership Development Research, Berlin, Germany
Fábio Pitombo Leite The Ohio State University, Lima, Department of Psychology, Ohio, USA
Professor Decio Zylbersztajn Universidade de São Paulo, Faculdade de Economia Administração e Contabilidade, Departamento de Administração, São Paulo, SP, Brazil – Brazil
Antonio Artur de Souza Universidade Federal de Minas Gerais, Faculdade de Ciências Econômicas, Departamento de Ciências Administrativas, Belo Horizonte, MG, Brazil
Board of Editorial Policy
Adalberto Américo Fischmann, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Moacir Miranda Oliveira Junior, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Roberto Sbragia, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil